מאפרות ב2020: אלו הטרנדים שיבלטו בשנה הקרובה

מצד אחד איפור צריך להיראות שלם, מרשים, מחמיא, בעל אמירה ומותאם צורך, צורה ונתונים, אך מצד שני מדי שנה הטרנדים מתחלפים, וזאת כי ממש כפי שבסקאלת הצבעים ניתן לגלות נדבכים חדשים, כך גם הטרנדים המתחלפים מוסיפים גוונים – גורמים לנו לחכות, להתעניין, להמר ובעיקר להתרגש. מכאן שאם גם אתן תוהות מה יוליד יום – אלו טרנדים בתחום האיפור תביא עמה השנה החדשה, אנו נשמח להעניק לכן הצצה:

עד כמה את סקרנית?

רגע לפני שנאיר את הטרנדים העדכניים ביותר, נציין נקודה חשובה – בשביל לאפר כראוי אין זה רק מספיק להבין אלו שילובים נחשבים אופנתיים, אלא לצד ההבנה גם יש צורך בעבודת איפור נכונה, בהבנה מעמיקה, במוצרי טיפוח משלימים, בכישרון טבעי ובאופן כללי בהכוונה מקצועית. אי לכך אם התחום באמת מעניין אותך תשקלי להתקדם – לקחת קורס מקצועי! מה תלמדו בקורס איפור מקצועי? כיצד לעבוד נכון, כיצד להתאים גוונים, מהם שלבי העבודה הנכונים, כיצד מתאימים בין איפור לתאורה ובין איפור לעור הפנים, כיצד מאפרים מגוון סגנונות, מה ההבדל בין איפור אופנה לאיפור כלה ועוד.

המראה התמים שמחזיר לילדות

כיום בעידן האינסטגרם אנשים משקיעים רבות בחיפוש אחר זווית הצילום המחמיאה ביותר, אך באותה נשימה אנשים מתחילים לשבוע מאותן פלטפורמות מזויפות, עובדה שמבלי שנשים לב מעניקה דחיפה לצד השני – לעולם של תום וילדות, ועל כן גם בתחום האיפור נמצא השפעה רבה, האיפור חוזר למחוזות ילדיים – מחפש להעניק מראה כמה שיותר תמים. אי לכך הנמשים חוזרים בגדול ואף הסומק "הבובותי" שבמרכז הלחיים.

2020

המלך הוא עירום

עוד טרנד ששנת 2020 מביאה אלינו מושפע גם הוא מהמדיה הדיגיטלית ומעולם הסלבס, כאשר פה אנו מדברים על התופעה האחרונה שליוותה אותנו השנה – להיחשף כמה שיותר, ולא רק בהקשר של תכניות ריאליטי, אלא מדובר בנטייה של מפורסמים רבים להצטלם ללא בגדים. מכאן שעולם האיפור לוקח טרנד זה ומשחק עמו, האיפור מנסה להיות כמה שיותר מוטמע ומוסתר – המטרה היא לייצר תוצאה שנראית הרמונית, אך מבלי להיראות: המבחן הגדול הוא להיות עם ולהיראות בלי.

שלום שיווק להתראות חלוקה מגדרית

עוד טרנד שמשפיע על תחום האיפור נוגע לאיזון החלוקה המגדרית. השנה מגוון נדבכים ינסו לטשטש את ההבדל שבין שני המינים וכאן גם עולם האופנה והאיפור מיישרים קו. לא שיתחילו לאפר בנות באודם כחול ולצייר להן זיפים, אך בכל הנוגע לשיווק מוצרי האיפור תמצאו שהוא ייפנה לשני המינים: יותר גברים ישווקו מוצרי איפור ואילו המיתוג כבר לא ייפנה רק למין הנשי, אלא בו זמנית לנשים ולגברים.

אפור ומבריק

מה עוד? בין היתר עולם האיפור עומד לשאוב השראה מהמראה הסגרירי שבחוץ, אך אל דאגה – לא רק יהיה קודר, אלא גם נוצץ ומבריק, ועל כן כל מאפרת חייבת להכניס לתיק האיפור גלוס, שפתונים בגווני בורדו, סגול וחום, ומגוון עשיר של צלליות כהות (בעיקר חומים, ירוקים וכחולים). מהי המסקנה? עומד להיות מעניין!

השארת תגובה