10 טיפים לבחירת חברת משלוחים לעסק

חברת משלוחים לעסק

אם גם לכם כמו לישראלים אחרים רבים, יש עסק המשווק מוצרים ומפיץ אותם במשלוח ישיר ללקוחות, אתם כבר בטח יודעים עד כמה חשובה העבודה של חברת המשלוחים איתה אתם עובדים. אחרי הכל, גם אם יש לכם את המוצר הכי טוב בעולם ולקוחות רבים רוצים להשיג אותו, אם הוא מגיע באיחור משמעותי או חלילה במצב פגום, זה בהחלט יפגע בחוויה שלהם והאצבע המאשימה תופנה כלפיכם ולא כלפי חברת המשלוחים. על כן אנו רוצים לחלוק עשרה טיפים חשובים לבחירת חברת המשלוחים שלכם.

מוניטין ושירות

בראש ובראשונה, עליכם לבחור בחברת משלוחים מקצועית ומומלצת ועל מנת להבין שחברה היא כאת עליכם לאסוף כמה שיותר מידע עליה. ההמלצה שלנו היא להתייעץ עם קולגות ועסקים שעובדים עם כל חברה ולקבל המלצות אובייקטיביות מכמה שיותר גורמים.

מחירים נוחים

חשוב לזכור תמיד שבגלל שמדובר בשירות בעלות, זה משהו שחותך את הרווח שלכם בסופו של דבר. לכן, אתם חייבים למצוא חברה שמציעה מחירים נוחים, כך שהשירות יהיה משתלם. שימו לב כמובן שמחיר נמוך לא בא על חשבון שירות מקצועי, שהוא הראשון במעלה.

פריסה רחבה

עסקים המשווקים מוצרים, שואפים להגדיל את המכירות שלהם ועל כן מרביתם מציעים שילוח שלהם לכל נקודה בארץ. לרוב ישנן נקודות מרוחקות המחייבות תוספת תשלום מצד הלקוח, אבל בכל מקרה חשוב לבדוק מלכתחילה שאתם עובדים עם חברת משלוחים המאפשרת פריסה רחבה.

זמני פעילות

מתי הלקוחות שלכם רגילים לקבל את המוצרים? האם זה בשעות הבוקר או הערב? האם זה בסופי שבוע או דווקא באמצע שבוע. חשוב לבחור בחברת משלוחים שעובדת בזמנים נוחים שמתאימים קודם כל ללקוחות שלהם ולשאיפות שלהם לגבי אספקת המוצר.

אחריות על המוצרים שלכם

ראשית יש לומר שחברה מקצועית יודעת לבצע שילוח איכותי עם שמירה מקסימלית על המוצרים, אבל גם בחברות המובילות קורה שיש טעויות ושחבילות ניזוקות. חברה מקצועית יודעת להציע אחריות ופיצוי על המקרים הללו, וזאת מתוך מקצועיות והבנה שלא מדובר במשהו שקורה בתדירות גבוהה.

התקשרות ברורה ומסודרת

ההמלצה שלנו, היא לעבוד עם חברות מסודרת המציעות חוזה התקשרות ברור ומסודר. בחוזה הזה מפורטים בדרך כלל התעריפים, התנאים השונים, הזכויות והחובות של כל צד בהתקשרות וכן אופן התשלום. באופן כללי מומלץ להיכנס להתקשרות עם כל ספק אך ורק בצורה הזאת.

זמינות מלאה

המציאות מראה שלפעמים יש בעיות או אתגרים במהלך השילוחים, ועל כן חשוב לוודא כי יש זמינות מלאה אליכם במקרים של בעיות. מומלץ לברר אם ישנו נציג עם מספר טלפון ישיר, אותו תוכלו לתפוס במהירות בכל שלב בלי בעיות מיוחדות.

סוגי משלוחים מגוונים

כדאי תמיד לבחור בחברת משלוחים המאפשרת כמה סוגי משלוחים כגון איסוף עצמי מנקודות שונות קבועות, משלוח עד הבית עם שליח וכן משלוח אקספרס מהיום להיום. לפני שתחליטו שווה להבין אם זה קיים ואם זה כרוך בתוספת תשלום.

התאמה למוצרים שלכם

חשוב שתבינו אם החברה שאתם בוחרים אכן ערוכה לשילוח של המוצרים שאתם משווקים. במיוחד חשוב לשים לב אם אתם משווקים מוצרים גדולים כמו רהיטים או כאלו המצריכים טיפול מיוחד כמו מוצרים הדורשים קירור, ובמקרים מסוימים צריכים להישמר בתנאים אופטימליים בגלל שימוש ישיר על העור או שימוש פנימי כמו מוצרי טיפוח, שמפואים או תוספי תזונה.

היכרות עם העסק

לבסוף, שווה לעבוד עם חברה המעסיקה עובדים אחראיים שגם מוכנים להכיר מעט את העסק שלכם. נכון, אין ציפייה שהשליח ייתן מענה במקרים של תקלות, אבל כן חשוב שהוא ידע להיות סבלני ושיוכל לקשר בין הלקוחות לבין הגורמים הרלוונטיים בעסק שלכם שיוכלו לטפל בבעיה.

השארת תגובה