גברים, לא יודעים איך להתחיל עם בחורה? הגיע הזמן שתכירו את אתר TextHer

הקושי להתחיל עם נשים הוא אתגר המשותף להרבה מאד גברים בישראל ובאופן כללי ברחבי העולם. למעשה, נראה כי אצל הרבה גברים מדובר קושי מובנה, וזה לא משנה אם הזמן עושה את שלו ומצליחים לפתח מיומניות חברתיות טובות, לבסס קריירה מצליחה ואפילו לקבל פידבקים חיוביים באופן קבוע על המראה. אין ספק שמי שחווה את הקושי הזה, ובמיוחד אם אלו גברים שבאמת מקבלים תגובות חיוביות באופן כללי מהסביבה, יחוש בהרבה מקרים פגיעה בביטחון ובדימוי העצמי, ומתוך כך נראה שרבים מחפשים את הדרכים שיאפשרו להם להתגבר על החסמים. כמובן שזה לא משהו שיכול לקרות ביום אחד בדרך כלל, אבל זה בהחלט משהו שאפשר לעבוד עליו ולשפר עם הזמן ובדיוק בגלל זה אנחנו רוצים לחלוק כמה טיפים מנצחים שיעזרו לכם להתחיל נשים, ובחרנו להתחיל דווקא עם פלטפורמה מיוחדת שעוסקת בדיוק בדבר הזה.

הכירו את אתר texther

אז מיד נגע בטיפים מנצחים ונקודות חשובות שיעזרו לכם להתחיל בעתיד עם נשים בצורה טובה, אבל קודם כל אנחנו רוצים להכיר לכם את האתר הנפלא הזה. מדובר למעשה על אתר שהוקם לצורך המטרה הזו והוא מסייע לגברים ליצור מערכות יחסים עם נשים וללמוד איך לגשת אליהן ולהתחיל איתן. מעבר לכך שתוכלו למצוא מאמר שלם בנושא איך להתחיל עם בחורה שהוא מפורט ונוגע בהרבה נקודות חשובות, תוכלו לקבל עד הרבה מאד מידע בנושאים שונים כמו שדרוג הפרופילים שלכם ברשתות החברתיות ובאפליקציות, טעויות נפוצות שגברים עושים וכן הלאה. אם תרצו להעמיק תוכלו אפילו להירשם לקורסים ולקבל ליווי צמוד עד להצלחה.

חוק המספרים הגדולים

מרגישים שלא ממש הולך לכם כשאתם מנסים להתחיל עם בחורות? יכול מאד להיות שאתם פשוט לא מנסים מספיק. בתורת המשחקים יש עקרון שנקרא חוק המספרים הגדולים שאומר בפשטות שככל שתנסו יותר, כך גוברים הסיכויים שלכם להצלחה. לכן, כדאי להציב לכם מטרה מסוימת ולהתחיל עם מספר נשים קבוע מדי שבוע אונליין וגם במרחבים הפיזיים השונים. זאת גם דרך נפלאה לתרגל את הפניה שלכם ואפילו ללמוד לקבל לא בצורה טובה.

גברים, לא יודעים איך להתחיל עם בחורה? הגיע הזמן שתכירו את אתר TextHer

פשוט תהיו אתם

ניסינו ככל האפשר להימנע מהקלישאה השחוקה הזו, אבל זה לא באמת אפשרי כי זה אולי הדבר החשוב ביותר. באופן טבעי אתם רוצים להציג את עצמכם כמצליחים, שנונים וחכמים כשאתם ניגשים לבחורה, אבל אם לצורך העניין הזה אתם ממציאים על עצמיכם פרטים לא נכונים או מתנהגים בצורה שאיננה טבעית באמת, אפשר להריח את זה מקילומטרים. בכל מקרה, עדיף לכם לבסס קשר אחד על סמך מי שאתם מאשר ליצור ארבע מערכות יחסים על סמך מי שאתם לא.

לקבל 'לא' זה בסדר גמור

אז אם אתם חושבים שאחרי שתשתפשפו אתם צפויים לקבל רק תשובות חיוביות, יש בידכם טעות גדולה מאד. זה לא משנה מי אתם, איך אתם נראים וכמה אתם מרוויחים, תמיד תהיה בחורה שפשוט לא תהיה מעוניינת באינטראקציה אתכם ולפעמים זה אפילו לא קשור אליכם בכלל. בכל מקרה זכרו שלקבל 'לא' זה בסדר ולגיטימי וזה מה שבונה אותנו, והכי חשוב שתזכרו שכאשר מישהי דוחה את הפנייה שלכם, חשוב להניח לה לנפשה.

לסיכום – כמו דברים אחרים בחיים, גם יצירת קשר עם נשים זו מיומנות הדורשת תרגול. צאו לשטח והתחילו לעשות את זה וזכרו שאם לא תתאמנו ותזמו את הקשרים, כנראה שדברים לא יקרו פשוט ככה מעצמם.

נגישות
גלילה לראש העמוד