עורכי דין מומלצים לרשלנות רפואית בניתוח

עולם הניתוחים כולל מניפה רחבה של אופציות. יש ניתוחי לב, ניתוחים להסרת משקפיים, ניתוחים קוסמטיים, ניתוחים לקיצור קיבה והרשימה הארוכה ממשיכה. עם זאת, ניתן למצוא מכנה משותף לסך הניתוחים: כולם מורכבים, כולם כוללים מגוון גורמים רפואיים ובכולם עשויה להתפתח בעיה, גם אם הניתוח עבר בהצלחה. אי לכך במקרה ומתעורר חשד שקיים קשר ישיר בין נזק משמעותי לבין הליך הניתוח, ולו נזק שנגרם עקב אי מעקב תקין בתום הניתוח, או לחלופין אי העברת המידע המלא טרם ביצוע הניתוח, הרי שאין להישאר גם עם הנזק וגם עם הספק, אלא יש לגשת אל עו"ד שבקיא בתחום רשלנות רפואית ומבלי להתחייב מראש (ואף מבלי להוציא כסף), פשוט להציף את הסיטואציה ולהבין האם כדאי להגיש תביעה.

רשלנות רפואית בניתוח

בחירה מושכלת

עורך דין לרשלנות רפואית יידע לבחון את הסיטואציה ולהכריע האם מדובר במקרה שמצדיק יציאה למשפט, האם מדובר במקרה שמצדיק הגעה לפשרה, האם אין זה כלל המקרה, או לחלופין האם אכן מדובר במקרה של רשלנות רפואית, אך יחד עם זאת המקרה אינו מצדיק יציאה למשפט, וזאת כי סכום הפיצוי אינו יכסה את סך ההוצאה. עם זאת, לא כל עורך דין יידע לבחון כראוי את המקרה, אם כי חסר לו הניסיון המקצועי ואם כי הוא אינו מגיע מהתחום. אי לכך חשוב לפנות אך ורק אל עורך דין שבקיא בתחום רשלנות רפואית, כאשר גם זאת אינו בהכרח מספק, אלא יש לוודא שאותו עורך דין מנוסה ברשלנות רפואית שנוגעת לניתוחים, ואם ניתן, אז גם ברשלנות שנגרמת עקב סוג הניתוח הספציפי, וזאת כי רק אז עו"ד יהיה בקיא בתקדימים, יכיר כיצד המערכת מתנהלת מבפנים ובאופן כללי יעניק מענה כמה שיותר מדויק ומקצועי, מענה שבעת משפט יפיק פיצוי יותר גבוה לצד תהליך יותר קצר.

עורכי דין מומלצים

לאחר שציינו עד כמה חשוב למצוא עו"ד מובילים, נעצור ונציע מספר אופציות מבטיחות. בין היתר נזכיר את עו"ד רפאל אלמוג אשר עוסק בתחום דיני ביטוח ונזקין והוא שותף במשרד "אלמוג שפירא", ישנה עו"ד איילת טקסון שמחזיקה בניסיון עשיר ומונעת מהרצון להשיג צדק, ישנו עו"ד אסף דן שמתמחה בתחום ומחזיק בשורת הישגים, ישנה עו"ד ספי קלו-יוגב שמחזיקה ברזומה מפואר שמתפרש על פני 11 שנה ואף ישנו עו"ד שמואל קשיוב שבין היתר מגיע מתחום הרפואה, כך שהוא מחזיק ביתרון יחסי.

עורכי דין מומלצים לרשלנות רפואית

מחפשים קיצורי דרך?

אנשים רבים מבקשים לקבל פיצוי הולם עבור הנזק שנגרם, אך באותה נשימה אינם ממהרים להשקיע מרץ וזמן עבור מציאת עורך הדין המתאים ביותר ועבור איסוף סך המסמכים הנחוצים, כאשר רק המחשבה שהם יתבקשו להגיע למספר בדיקות גופניות עשויה להוציא להם את הרוח מהמפרשים. פה נחדד שאין קיצורי דרך – על מנת למצוא את עורך הדין המתאים ביותר צריך להשקיע, ואף לא מעט זמן שכולל השוואת וותק ורזומה, אם כי כן נציין שניתן להיעזר באתרים ייעודיים שמראש מאגדים עורכי דין מובילים בתחומם. בכול הנוגע לשאר העשייה, נבהיר שכל עוד מסמנים וי על "המשימה" הראשונה, ניתן להשיג הקלה, וזאת כי עו"ד מנוסה יסייע בהשגת סך המסמכים הנחוצים ואף מראש יחזיק ברשימה של רופאים מומחים, כאלו שיגדילו את אחוזי הזכייה ואת הסכום שעומד מאחוריהם.

ללא קשר לעלות

חשוב לציין שכאשר עומדים לבחור עורך דין בתחום רשלנות רפואית, רצוי לבחון מגוון פרמטרים, אך את נושא העלות יש להשאיר מחוץ למשוואה. מדוע? כיוון שהרבה פעמים עורכי דין יותר טובים דורשים יותר ובו זמנית משיגים פיצוי הרבה יותר גבוה, משמע ההוצאה מחזירה את עצמה פי כמה. כמו כן, ראוי לזכור שבתחום רשלנות רפואית העלות הינה נגזרת מסכום הזכייה – אין צורך לשלם מחשבון הבנק הפרטי. בנוסף, עו"ד מקצועי אינו יהסס להציע פגישת היכרות בלתי מחייבת, כך שניתן להיפגש, להתרשם, לקבל מידע ורק לאחר מכן לקבל החלטה. שנסכם בכמה מילים? השקיעו בבחירת עו"ד, היעזרו באתרים מקצועיים, התעלמו מאפקט המחיר והכי חשוב תפעלו להשיג את שמגיע לכם!

נגישות
גלילה לראש העמוד